poniedziałek, 1 lipca 2013


Firma VOLKS produkująca popularne lalki Super Dollfie w ramach tegorocznego Dollfie® World Cup zorganizowała konkurs na pomalowanie ich lalkowej główki - po raz pierwszy dostępny dla uczestników spoza Japonii. Ponieważ wszystkie znaki na niebie i ziemi namawiały, żebym wzięła udział w zabawie - zakupiłam swoją pierwszą Super Dollfie... a może raczej jej kawałek.


Już czuję, że jej głowa będzie potrzebować reszty ciała, jak już wróci z Japonii, gdzie jakimś cudem bierze udział w finale. Po odświeżaniu codziennie po setki razy konkursowej strony - dzisiaj w końcu zaprezentowano finałowe prace. Jest ich 10, w tym dwie spoza Japonii. Pewnie nie mam prawa ekscytować się tym aż tak bardzo, ale nic na to nie poradzę, cieszę się jak głupia! Poniżej kilka zdjęć pożyczonych z volksowego bloga i twittera.  


 Ocenianie nadesłanych prac↑

 Konkursowe główki ↑

 Prezentacja 10 wybranych w Tenshi-no-Sato ↑


Wszystkie finałowe prace można obejrzeć na stronie konkursu gdzie od dzisiaj rusza ostatni etap głosowania KLIK! (Po wciśnięciu "Vote" można w pole imię i mail wpisać cokolwiek, bo system i tak zalicza głosy tylko od klientów Volks'a - wtedy przekieruje na stronę z pracami)  
Poniżej moja główka biorąca udział w finale. ♥ 



Gdyby komuś nie wchodziła strona konkursowa poniżej finałowa dziesiątka ↓


20 komentarzy:

  1. Gratuluję! To wielki zaszczyt być w pierwszej dziesiątce z całego świata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też czuję się zaszczycona, tym bardziej, że prace były wybierane przez pracowników firmy, którzy sami zajmują się tworzeniem i malowaniem lalek. ;)

      Usuń
  2. "...jakimś cudem bierze udział w finale..." - dla mnie byłoby zaskoczeniem, gdyby nie trafiła do finału. Trzymam kciuki ze wszystkich sił i czekam na wieści!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudem - bo to jedno z moich pierwszych podejść do malowania BJD. Dzięki za komplement :)

      Usuń
  3. Nic dziwnego, że trafiłaś do finałowej 10! Piękne! Mam nadzieję, że uda Ci się wygrać, będę trzymać kciuki! ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie ciężko wygrać - ciężko jest zdecydować, która praca jest najlepsza. Dzięki za trzymanie kciuków!

      Usuń
  4. <3 Gratuluję, zasłużyłaś na to miejsce!!! Piekna praca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!! Pięknie ją pomalowałaś!!! Trzymam kciuki i mam nadzieję, że wygrasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow gratulacje! Zarówno odwagi jak i projektu! Myślę, że zasłużenie jest w finale, nie wiem jak konkurencja co prawda, ale Twoja praca jest bardzo oryginalna no i piękna oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Wszystkie finałowe prace można obejrzeć na stronie konkursu, podałam link gdzieś tam w tekście - po wciśnięciu "Vote" można w pole imię i mail wpisać cokolwiek, bo system i tak zalicza głosy tylko od klientów Volks'a - wtedy przekieruje na stronę z pracami.
      Jakby nie wchodziło to dodałam zdjęcie dziesiątki wybranych. ;)

      Usuń
    2. super dzięki! Właśnie próbowałam wejść na te głosowanie ale doczytałam się coś, że tylko dla zarejestrowanych w sklepie czy co tam :D mniejsza. Uważam że twój projekt może mieć jedyną konkurencje w motylu, bo tak to reszta taka zwyczajna na internetach pełno takich i lepszych! tak więc przeczuwam miejsce na podium ^^

      Usuń
  7. Niesamowita praca, nic dziwnego, że trafiła do finału ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja również gratuluję, Twoja praca się zdecydowanie wybija oryginalnością na tle pozostałych, więc jakieś wysokie miejsce zdecydowanie się należy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szklanooka witam cie na blogspocie ! GRATULUJE ! To fantastyczna wiaodomosc ! Mam nadzieje ze im pokazesz ze Polacy to zdolniachy :P Lalke pomalowalas przeslicznie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wyniki powinny być lada dzień.

      Usuń