czwartek, 1 sierpnia 2013

Zupełnie straciłam głowę dla nowej serii lalek Mattel'a - Ever After High (spin-off linii Monster High). Pierwszy raz zdarzyło mi się kupić aż cztery lalki na raz i nie potrafię się zdecydować, która z nich podoba mi się najbardziej - chyba Apple White (córka Śnieżki) jest moją pierwszą ulubienicą. 


Mają bardziej realistyczne ciałka niż Monsterki - pozują równie dobrze. Rzadko podobają mi się fabryczne stroje a te są porządnie uszyte i ładne kolorystycznie. Najciekawsze dodatki to moim zdaniem - czajniczkowa torebka i filiżankowe buty Madeline (córki Szalonego Kapelusznika) oraz kołnierz i pas Raven (córki Złej Królowej), który jest pomalowany dając złudzenie oksydowanego metalu. Niektórym nie podobają się ich okrągłe twarze, ale ja zamiast słowa "pyzate" używam określenia "dużo wolnego miejsca na makijaż" Ha! Zauważyłam, że im dalej w lalki tym kupuję większe głowy. Przy okazji... doszłam do wniosku, że Pullipy jednak nie są paskudne, a o Blythe marzę już od dawna...

Trochę zdjęć:


5 komentarzy:

  1. Wciąż jestem pół na pół z tymi lalkami, ale muszę przyznać, że przekonuję się coraz bardziej. Musiałabym sprawdzić obiekt naocznie i namacalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namacalnie zyskują, ale pewnie będziemy długo czekać zanim trafią do Polski.

      Usuń
    2. Na allegro już są, ale masz rację, zanim do sklepów trafią to pewnie 2014 będzie :(

      Usuń
    3. Ooo, faktycznie, nie wiedziałam, że już są na allegro - ale wysyłka z UK czyli żaden sklep w PL jeszcze ich nie ma. No i 100% więcej niż za zapłaciłam w Justice...

      Usuń
    4. Teraz na allegro sprzedający szybko zamawiają nowości, ale wysyłka albo z USA albo UK i ceny naprawdę wygórowane, więc na macanie sobie jeszcze poczekam :(

      Usuń