czwartek, 8 sierpnia 2013

Wiatr w bambusowym lesie

Wymyśliłam sobie, że smok musi mieć sesję zdjęciową na tle zielonej i azjatycko wyglądającej roślinności. Pomysł sam w sobie nie był zły, ale jego wykonanie zajęło mi prawie tydzień i zostało okupione krwią - dosłownie, bo komary pogryzły mnie niemiłosiernie. Po pokonaniu chmur, potem burzy, która przyszła nie wiadomo skąd, albo ataku mrówek (położyłam się sprytnie na mrowisku) w końcu dotarłam na łąkę zabezpieczona przed wszystkim a wtedy okazało się, że zgubiłam smoczy ogonek. Poszukiwania trwały jakieś dwie godziny i dzięki rozumowaniu abdukcyjnemu oraz cytowaniu Sherlocka udało się go w końcu znaleźć pół kilometra dalej w trawie. Cud!

Pozuje Jinafire Long - przemalowana, z nowymi włosami i strojem
(z serii Monster High Scaris)




"Making-of"


Więcej zdjęć do zobaczenia na aukcji eBay link



16 komentarzy:

  1. Jeeeejuuuu! Ty to jesteś genialna *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, położenie się na mrowisku było mistrzostwem - jedna z mrówek ugryzła mnie nawet w twarz! :D

      Usuń
    2. XD to się nazywa poświęcenie wersja hard ;D

      Usuń
  2. Próbuję się pogodzić z myślą, że mnie na nią absolutnie nie stać... Próba się nie powiodła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć maszynkę do malowania lalek made in Japan... a tak to... niestety. ;)

      Usuń
    2. made in Japan to już by nie było to samo, jest tym bardziej niesamowita przez to, że unikatowa i warta o wiele więcej, mi pozostaje wzdychać do zdjęć :)

      Usuń
  3. Wow! Muszę przyznać, że jet boska:)

    OdpowiedzUsuń
  4. <3 Zakochałem się w każdym elemencie i lalki i zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Laleczka ożyła. Jeszcze kilka dni temu była zwykłym kawałkiem plastiku, teraz - wydaje się jakby na nas patrzyła i coś mówiła. Już zdążyłam zapomnieć jak wyglądała przedtem. Bo jej prawdziwy wygląd to ten, który ma teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ♥ ♥ ♥!!!Kawaii!!!♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja dzięki,Twoje lalki ulepszają mi dzień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękniutka :) Dużo na niej zarobisz ;) Ale nie kumam jednego: po kija ją sprzedajesz?! Nie szkoda Ci? :P

    OdpowiedzUsuń