środa, 18 września 2013

Super, Super Dollfie

 Wróciła wczoraj z wystawy w Kyoto moja główka, która brała udział w konkursie Dollfie World Cup, o którym pisałam tutaj. Przyszedł też dyplom z wyróżnieniem za dostanie się do finałowej dziesiątki i bon do sklepu Volks'a. Pierwsze miejsce zajęła praca Tendon (link) A drugie miejsce zajęła Andrea, na której pracę (link) głosowałam i z którą bardzo miło mi się pisało, przez cały czas trwania konkursu. Najbardziej cieszę się z zakupu ciałka, bo teraz jest to moja ulubienica. Aż mnie palce świerzbią, żeby ją pomalować od nowa, tylko nie wiem czy zdecyduję się zmyć ten makijaż... sentymenty.



Nie wiem, co tu jest napisane, ale raczej coś miłego. ;)

Urocza notka








17 komentarzy:

  1. Jeszcze raz gratuluję! Pierwsza dziesiątka na świecie to nie byle co. I nie myśl, że słodzę, ale wolę Twoją główkę, niż tą, która zajęła pierwsze miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję również, niemałe osiągnięcie!! Super lalka wyszła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A lalka nadal w toku, jeszcze strój, peruka, buty... Jeszcze sporo przed nią.

      Usuń
  3. Gratuluję :) jak dla mnie przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. E tam, dla mnie wygrałaś, twoja praca najbardziej mi się podobała :D Co do główki, szkoda niszczyć takie dzieło i to jeszcze wyróżnione, ciężka decyzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję takiego sukcesu:D
    Osiągnięcie niemałe :D
    Życzę dalszych sukcesów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nnn... Jest przeurocza. W jej oczach maluje się tyle emocji... Jak na lalkę ;p Moim zdaniem jest idealna. Gratuluję takiego osiągnięcia. Sama chciałabym taką mieć *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również gratuluje! :D z niecierpliwością wyczekuje kolejnego posta :3 lalki wprost cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wyróżnienia! Świetna praca! Ornament cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Nawie nie wiesz jak mi miło przeczytać, że ktoś się dopomina o notki :)

      Usuń
  10. śliczna *,* Moim zdaniem ma najładniejsze brwi z całej dziesiątki x3 i ten tatuaż jest wprost obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje!!!takie wyróżnienie to nie byle co!masz talent i trzeba go nagradzać!

    OdpowiedzUsuń
  12. Łaaaaa...! Słodka mała \[^.^]/

    OdpowiedzUsuń