wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych Świąt!




22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wesołych Świąt!

      Usuń
    2. Dziękuję :) mam nadzieję, że Twoje też były udane :) czekam na Twoje nowe repainty :D

      Usuń
  2. Dziękuję i wzajemnie c: Więcej tak cudownych repaintów!
    Śliczna :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołych Świąt! Dzięki za miłe słowo :)

      Usuń
  3. Sprawdziło się! Są wesołe :) Dziękuję i ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też wesoło! *ścisk* *ścisk* :D

      Usuń
  4. Przepiękna ♥

    Wszystkiego naj naj najlepszego! Samych radości i cudowności i wspaniałego Nowego Roku, który, mam nadzieję, przyniesie Ci wiele nowych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszelkiego dobrego!!! przepięke Jabłuszko!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Również wszystkiego dobrego! ♥

      Usuń
  6. Przepiękne Jabłuszko :] Jej oczy hipnotyzują! *.* Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest! Na prawdę masz talent... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i gdzie Ty jesteś? ._.

    OdpowiedzUsuń
  9. Minął roczek, minie dwa, lala lala
    Mam nadzieję, że w przyszłym czasie pojawi się jakiś post. Wesołych Świąt!
    PS Robisz taki makeup lalce na zamówienie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, trochę zasuszyłam tego bloga. :) Postaram obudzić się w Nowym Roku, mam w planach serię poradników na temat przerabiania lalek, zobaczymy czy mi to wyjdzie.
      A zdarza mi się malować na zamówienie, o szczegóły poproszę o kontakt na maila.
      Wesołych Świąt! :)

      Usuń